Wanneer komt mijn bestelling binnen?

BED INN en haar partners stellen alles in het werk om uw bestelling te bezorgen binnen de tijd die is aangegeven bij het product. Lukt dat een keer niet, dan ontvangt u daarvan bericht. 

Iets langere levertijd dan normaal

Bent u voor het eerst klant bij BED INN (online) dan kan het verwerken en controleren van uw gegevens zorgen voor een iets langere levertijd. Houd a.u.b. ook rekening met een langere levertijd als u op een Waddeneiland woont, of in geval van bijzondere weers-/verkeersomstandigheden. Op sommige producten geldt er een  levertijd van 2 tot 4 weken. Dit geldt voor vrijwel alle boxsprings, lattenbodems, matrassen, speciale maten en of kleuren  Dit geldt niet voor producten die per reguliere post verzonden kunnen.

Nog niet alles ontvangen?

Als u meerdere producten tegelijk bestelt, bezorgen we die liefst in één zending; dat spaart tijd en het milieu. Toch kan het gebeuren dat u meer dan één zending ontvangt. Soms zijn niet alle producten op voorraad; ook kan het zijn dat u producten bestelt, die wij via verschillende partners vanuit een ander magazijn leveren. In dat geval is er dus sprake van meer dan één zending. Als we om deze reden uw bestelling splitsen, heeft dat geen invloed op de verzendkosten. Deze betaalt u eenmalig.

Ander bezorgadres?

Tijdens het bestellen stellen we uw 'standaard' adres in als bezorgadres. Natuurlijk kunt dit wijzigen, dan leveren wij uw pakketje ergens anders af. U vult eenvoudig een ander adres in (of doet dit bij het beheer van uw adressen binnen uw account, wanneer u denkt dit vaker te zullen gebruiken).

Grote producten - hoe stem ik de bezorging nader af?

Logisch dat u voor de ontvangst van grote producten, zoals boxsprings, lattenbodems en of dekbedden thuis wilt zijn. Bij dit soort producten vindt u als levertijd: 'op afspraak'. Onze leveringspartner neemt in dit geval contact met u op via het telefoonnummer dat u hebt opgegeven bij uw bestelling. U stemt met hen af wat u het beste schikt.

Kan ik mijn zending volgen?

BED INN bevestigt u eerst uw bestelling. Zodra uw pakketje(s) worden verstuurd, krijgt u daarover apart bericht via e-mail. In de meeste gevallen vindt u hierin ook een Track & Trace code, zodat u uw zending(en) online kunt volgen. Ontbreekt zo'n code dan is dat voor deze partner/zending niet mogelijk of van toepassing.

Mijn pakket is niet bezorgd of niet compleet

U hebt een bestelling gedaan en een bevestiging gekregen dat uw pakketje(s) onderweg zijn. Toch loopt het anders dan gepland. Wat kunt u doen?

1. De bel niet gehoord of niet thuis?

Past uw bestelling niet in de brievenbus en was u onverwacht niet thuis, of hebt u de bel niet gehoord? Normaal gesproken vindt u dan een berichtje van de bezorger in uw brievenbus. Hierop staat of uw pakketje op een ander moment opnieuw wordt aangeboden, dat u het kunt ophalen bij een afhaalpunt of dat het is afgegeven bij de buren.

2. De pakketdienst is niet langsgekomen

Hebt u drie werkdagen na de toegezegde leverdatum nog niets ontvangen (ook geen berichtje in de brievenbus), neem dan contact op met de onze klantenservice. Hebt u een Track & Trace code, dan kunt u natuurlijk ook daar bekijken waar uw pakketje zich bevindt.

3. Mijn levering is (nog) niet compleet

Als u meerdere producten tegelijk bestelt, kan het gebeuren dat u deze niet allemaal in één zending ontvangt. Soms zijn niet alle producten op voorraad; ook kan het zijn dat u producten bestelt, die wij via verschillende partners vanuit een ander magazijn leveren. In dat geval is er dus sprake van meer dan één zending. Als we om deze reden uw bestelling splitsen, heeft dat geen invloed op de verzendkosten. Deze betaalt u eenmalig.

4. Mijn zending mist artikelen die wel op de pakbon staan

Of u een bestelling nu in één zending ontvangt of gesplitst, op de pakbon staat vermeld welke producten er volgens onze Partner zijn verstuurd. Mochten er producten ontbreken die wel op de pakbon staan, neemt u dan direct contact op met de leverancier (contactgegevens op de pakbon) of de BED INN klantenservice.

 

Bent u om welke reden dan ook niet geheel tevreden met de afhandeling van uw bestelling, neemt u dan contact op met onze klantenservice.

 

Wij gebruiken cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Door deze website te bezoeken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.