Ruilen & Retourneren
Ruilen en Retourneren
Gratis ruilen & retourneren, dat is de soepele service van Bed Inn
Zodra je je bestelling hebt ontvangen, adviseren wij jou dit binnen zeven dagen op inhoud en status te controleren. Mocht je onverhoopt een item hebben ontvangen dat niet voldoet aan je verwachting, mail ons binnen zeven dagen na ontvangst van jouw bestelling naar klantenservice@bedinn.nl. Wij zorgen ervoor dat jouw claim binnen twee werkdagen in behandeling wordt genomen. Schadeclaims verzonden na bovengenoemd termijn kunnen niet in behandeling worden genomen.
Retourneren
Je kunt een bestelling gratis retourneren indien:
Je dit binnen 7 dagen na ontvangst bij ons meldt door ons te mailen naar klantenservice@bedinn.nl
De bestelling voor zover mogelijk in originele staat en verpakking aangeboden wordt voor retour
Het product geen sporen van gebruik en/of montage bevat. Houdt er wel rekening mee dat wij kosten in rekening kunnen brengen als het gaat om al gemonteerde producten.
Stappen
Stuur een e-mail naar klantenservice@bedinn.nl en vermeld daarin wat je wilt retourneren of ruilen*
Binnen twee werkdagen ontvang je een reactie van ons met informatie over het retour zenden. Zorg ervoor dat je je verzendbewijs goed bewaart
Zodra wij jouw retour hebben ontvangen, krijg je een bevestiging via e-mail. Vervolgens boeken wij binnen 10 dagen het aankoopbedrag terug op je rekening
*Voor het retour sturen van producten kun je ook gebruik maken van het Europees modelformulier voor herroeping. Dit formulier vind je bij je zending, het is niet verplicht om dit formulier te gebruiken.
Ruilen
Wil je de bestelling ruilen? Dan volg je de stappen 1-3 en mag je zelf een nieuwe bestelling plaatsen.
Grote kleine letters
Heb je een product in de showroom gezien en gekocht? Dan ontvang je een tegoedbon ter waarde van het aankoopbedrag inclusief eventuele verzendkosten.
Gepersonaliseerde producten / op maat bestelde producten of een onderdeel van een meubel set kunnen niet geretourneerd worden.
Extra kosten wegens speciale bezorging, montage of gekozen betaalmethode, worden bij retournering niet teruggestort.
Indien het product sporen van gebruik en/of montage bevat, houden wij een percentage van het aankoopbedrag in. Het percentage is afhankelijk van de ernst van de gebruikerssporen, dit wordt pas bekend zodra wij het product retour hebben ontvangen en het is gecontroleerd. Hierover ontvang je een e-mail van ons.
Wij zijn genoodzaakt om een gedeeltelijke vergoeding te vragen, gezien wij het meubel niet meer als nieuw kunnen verkopen.
Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen. .